Saturday, July 28

Shopping raya W mummy :)

Alhamdulillah, Exam muet dah tamat tengahari tadi. Maka dengan itu, berakhirlah satu bebanan aku. HAHA*gelak jahat. Okay, Just now mummy text. Mummy tanya nak balek Petaling Jaya hari apa. Err, actually aku dah decide nak balek rumah mummy next week. Tapi tiba-tiba next week ada exam pulak. So terpaksa lah postpone seminggu sebelum raya. Ingat nak stay PJ 3 hari jee. Tapi mummy suruh stay sampai 4 hari lah pulak. Ponteng kelas laa Isnin tuh nampaknya :D. Actually daripada last month lagi mummy dah plan nak bawak aku shopping raya. Hope abang still ada dekat Malaysia lagi. Kalau abang dah balik Madinah, nampaknya aku kena tahan rendu dekat abang pulak lah. Dah laa jumpa abang berbelas-belas tahun sekali. Hmm, hope semuanya berjalan lancar. Rendu sangat dekat mummy. Bila terbaca balek semua message-message mummy, confirm aku menangis. Tapi Tuhan tuh MAHA KUASA, maybe dengan cara ini Tuhan tuh nak tunjukkan dekat aku erti kehidupan yang sebenar. Abah sikit pun tak larang aku pergi rumah mummy, tapi mak macam risau siket lah. Aku pun tak tahu apa yang ada dalam fikiran mak, tapi aku tetap dengan pendirian aku bahawa kasih sayang mak dengan abah memang tiada gantinya. Alang pun pernah cakap "Balek jelah PJ, bukan rumah orang lain, rumah kau jugak". Hmm, sometimes rasa sedih, and sometimes rasa happy sebab at least aku ada dua family yang betu-betul sayang aku. Kau hado? HAHA. I proud to be myself :D

Okay, sebut pasal shopping raya, actually aku dah decide tema raya untuk tahun nei. Nampak tak betapa excitednya aku nak raya? HAHA, Okay, this year memang berniat nak beraya pakai Jubah. Aku tak tahu apa rupa aku kalau tiba-tiba aku sarung jubah. Tapi aku rasa macam sesuai kot sebab aku pernah try Jubah pengantin dekat Butik Kak Mus haritu. LOL:/ .I'll make sure that my jubah is the black colour and tudung is the red or maroon colour. Gothic sangat kan? HAHA, Actually aku pernah dengar mummy cakap yang mummy love black colour. So why not this year aku pakai black colour kan? At least aku boleh tambahkan sayang mummy dekat aku pulak. Lol, takde kena mengena pun kan? HAHA, Okay tiba-tiba rendu dekat mummy *menangis kejap. Kbaii :'(

*Teringat last kiss yang mummy bagi masa dekat PJ HILTON last month :'(, I'll miss you mummy. Iloveyousomuch !