Sunday, July 8

Rindu :'(

Okay semalam OTP dengan Am. Am call then borak-borak macam biasa. Am kata dia ada dekat banglo keramat. Then dia cakap ramai yang ada dengan dia termasuk Black. Masa Am sebut nama black, air mata aku automatik bertakung then terus membanjiri pipi. Ergghh! aku tak dapat tahan rindu dekat kawan-kawan aku. Even kolej tuh macam penjara, tapi kawan-kawan yang ada dekad situ tetap macam sunshine bagi aku. Aku sayang mereka sangat-sangat. Aku tahu satu perkara yang mustahil untuk aku berkumpul semula macam dulu. Tiba-tiba rasa menyesal sebab tak pergi carnival dekat kolej haritu. Kalau tak mesti aku dah boleh kumpul dengan kawan-kawan macam dulu. Tapi aku bersyukur sangat-sangat sebab dapat jumpa MIYAMNIMAN dan Am dua minggu sebelum carnival tuh. I do love you all and i really really meant it :'(

After OTP dengan Am, OTP kejap dengan abang (Panjang) .Then abang pun imbas kembali cerita pasal kolej and konvokesyen dekat ITU pulak. Lagi lah bertaburan air mata aku. Abang kata dia ada datang masa karnival dekat kolej tuh. Okay sumpah aku jelouse sangat sebab aku tak dapat juin. Insyaallah puasa ni aku nak jumpa abang dengan nami dulu sebelum aku balek rumah mummy. Aku nekad ! Nekad sangat sangat nak jumpa dua orang budak kejam ni. Malam tadi dapat OTP dengan abang sekejap jee. Abang kata "abang nak main game ni, kalau abang menang abang call balek". Lama jugak aku tunggu then tiba-tiba abang text .Abang kata "bucuk dah tidur ke". Gila excited aku dapat message tuh, tanpa membuang masa yang tak berapa nak banyak tuh, aku terus call abang. Tapi tak dapat borak lama sebab abang kata abang nak balek rumah. Then aku pun terus tidur dalam keadaan penuh harapan yang abang akan call balek. Tapi hampehh ! Entah-entah dia pun dah selamat dapat mimpi ngeri agaknya --'

Okay life aku sekarang memang membosankan .On fb pun just im dengan Am. Kalau handfone berbunyi pun, aku tahu tuh mesti message dari abang even dia just message aku sekali sehari. But its okay sebab aku dah terbiasa dengan life bersendirian macam ni. Am pulak always story bout Mia dekat aku. Actually semua orang ada masalah, macam tuh jugak dengan aku. Tapi aku kenal Am, maybe dia tak sekuat aku untuk hadap semua benda nei. Semoga hati Am boleh tenang untuk terima semua ni :')